piątek, 12 marca 2021

Joystick nie wytrzymał IK

 


Ostatnio przyniosłem Atari 800XE z #FujiNET do pokoju dziennego i podłączyłem je pod duży TV. Pograłem w kilka gier na niej - naszła mnie chęć na jakąś bijatykę - wybór padł na International Karate.

Niestety ta gra okazała się za bardzo twarda w stosunku do mojego Joysticka (by CHRL) wzorowanego na Atari CX40. Przy próbie zrobienia skoku coś mi ... chrupnęło ;(. Po rozkręceniu joysticka niestety obawy się potwierdziły - pacjent ma złamanie ...  Udało mi się znaleźć wydruk 3d do naprawy na  thingiverse



Jak widać identyczny przypadek nie tylko mi się trafił. Zatem do dzieła - poprosiłem Kolegę Piotra o wydruk. Dziś go odebrałem i zaaplikowałem do chorego pacjenta. 




Po skręceniu trzeba było go przetestować : 


Wszystko działa!  - teraz idę grać ;)