środa, 22 grudnia 2021

Faszination C64, czyli BMC64 dla leniuchów ...


Już jakiś czas temu zrobiłem na Raspberry Pi ZeroW emulator C64 w obudowie od C64C oraz adaptera Keyrah - poczytać o tym możecie tutaj. Zawsze podobały mi się C64 z pierwszych edycji z brązowymi klawiszami. Długo polowałem na taki egzemplarz, ale udało się. Chciałem także mieć wersję z BMC64 w takiej obudowie/klawiaturze. Nie chciałem psuć tego co już miałem w oryginale, więc zapolowałem na samą obudowę i klawiaturę - także się udało ;). 

Na początku chciałem użyć Keyrah z wcześniejszego projektu, ale natrafiłem się na projekt Faszination C64 i od razu mnie zafascynował! Musiałem go mieć! 

Tym razem to już kompletny gotowiec - bez żadnego lutowania. Przychodzi ten zestaw nawet z kartą 64GB ;) z wgranym gotowym BMC64. Jest też wersja do samodzielnego złożenia, ale tego dowiedziałem się dopiero z materiałów promocyjnych w paczce. Zestaw do mnie przyszedł dzisiaj i nie mogłem się powstrzymać od jego złożenia, zestaw tak wygląda.






Brakowało mi zaślepki w obudowie, ale od czego jest Thingiverse i drukarka 3d ;).
Całość składania to kilka minut, więc też nie będę się tutaj rozwodził ...





Z tyłu to tak wygląda : 




... całość działa tak : 



Pozdrawiam
Paweł



Brak komentarzy: